Viva Tv és a „fekete mágia”

A szimbólumok értelmezése rendkívül kényes terület. Manapság sok olyan leleplező írás és elemzés születik, amelyek a „háttérhatalommal” kapcsolatos szimbolikus összefüggéseket vizsgálják.  Ezek közül a legtöbb abba a hibába esik, hogy miközben néhány valóban fontos dologra rámutatnak, olyan szimbólumokat és olyan minőségeket is „sátáninak”, de legalábbis gonosznak titulálnak, amik közel sem azok. Sőt egyenesen azt mondhatjuk, hogy minden gonoszsággal összefüggésbe hozható ábra olyan archaikus – következésképp pozitív jelentést hordozó – szimbólumokból származik, amelyek arra voltak hivatottak, hogy az embert segítsék önmaga megismerésének útján. Ily módon mindaz,

amit most többé-kevésbé helyesen sötétséggel teli szimbólumnak gondolnak, az egykoron és eredeti formájában fényteli volt.

A „szem” szimbóluma például, amely oly sokszor feltűnik videoklipekben és egyéb helyeken, eredetileg nem az Antikrisztus eljövetelének beharangozását jelentette, hanem Isten „mindent látó szemét”, gondoskodó és óvó tekintetét, valamint utalt még a határtalan és egyetlen Tudat mindent magában foglaló, mindent tudó és mindenütt jelenvaló voltára. A „Nap”, amely ma az „új világrend” hajnalának és a hamis tekintélyeknek (manipulátoroknak) lett a védjegye, korábban azoknak a vezetőknek (királyoknak és főpapoknak) volt a megjelölése, akik valódi érdemeik miatt állhattak egy közösség élére, és akiknek példamutató élete valóban olyan hatással volt az emberi világra, ahogyan a Nap hat a természet élővilágára. És a „Dávid-csillagként” vagy „Salamon pecsétjeként” ismert „hatágú csillag” sem a ma Izraelként ismert ellencentrumnak (vagy a zsidóságnak) volt a jele, hanem az ellentétek egyesülésének és kibékülésének, valamint annak a központnak, ahol Ég és Föld, Isten és Ember találkozott. (Hasonlókat lehetne mondani a pentagramról, bizonyos számokról és egyéb többé-kevésbé közismert jelképekről is.)

viva-logoRégi logó

Ezért a hazánkban csak veszélyes hulladékként ismert Viva Tv logójában megjelentek sem jelentenek minden esetben negatív dolgot. A csatorna tartalma viszont – amely egy képzeletbeli mérőn talán még az RTL Klubnál is nagyobb radioaktív sugárzást mutatna ki – arra enged következtetni, hogy ebben az esetben a szimbólum egyértelműen negatív jelentést hordoz, éspedig tudatosan. A lefelé mutató háromszög, amely eredetileg a szívvel, másfelől a barlanggal, egy rejtett, ismeretlen hellyel, egy új és magasabbrendű valóság felfedezésével és meghódításával állt összefüggésben, itt most

szándékos alászállítást, megrontást jelent.

(Érdemes megfigyelni, hogy a reklámok közötti rövid pillanatokra, szuggeráló célzattal gyakran bevágják ezt a szimbólumot.)

A fiatalságot az őrület határát súroló videoklipekkel és alpári műsorokkal nagy dózisú agymosásban részesítő Viva logója ráadásul két felfelé és két lefelé mutató háromszögből áll, amelyeket egymásra helyezve azt a hatágú csillagot kapjuk, amely, mint említettük, jelen esetben az ellencentrum jele; egy olyan helyé, ahol nem békét és önmagával való harmóniát talál az ember, hanem sötét, nyugtalanító, kaotikus érzések szállják meg, és veszik át felette az irányítást. Mindezeken túl a folyvást megjelenő „piramisra” is van egyértelmű utalás, ami negatív értelmében szintén az „új világrend” felépülésére utal, illetve a logóból az a „vav” is kiolvasható, amely a héber ábécében a hatos számmal egyenértékű. (A 666 kapcsán lásd korábbi cikkünket.) Még egyszer hangsúlyozzuk, hogy a sötét szimbólumok szándékoltságára a rendkívül káros tartalom miatt következtetünk, és nem amiatt, mert előítéletesen olyasvalamit akarunk kiolvasni belőlük, amikkel nem rendelkeznek.

VivaÚj logó

Felesleges a műsorokat külön elemezni, hiszen a célja mindegyiknek ugyanaz:

földsötét bunkóságot és primitivitást injektálni az új generációba,

valamint olyan elveket és példaképeket elfogadtatni velük, amik és akik garantálják a szellem-lelki-testi elkorcsosulásukat. Noha egy olyan társadalomban élünk, ahol az általánosítás halálos bűnnek számít, itt minden nő kegyetlen és érzéketlen ribanc, és minden férfi lazuló-füvező, folyton szexre éhező papucsállatka. Itt mindenki pattog és nyüzsög, mindenki trendi és „jófej”, és miközben mindenki az egyenlőség harcos védelmezője, azt látjuk, hogy ezek az emberszabású lények folyton saját felsőbbrendűségüket próbálják fitogtatni, ami persze a legmenőbb cucc felvételén, a legújabb telefon feltűnő lóbálásán és a másik túlkiabálásán sosem mutat túl. Az eufórikus hangulat csak úgy árad a csatornából, mintha „valaminek” a hamarosan bekövetkező eljövetelét ünnepelné, ami világmegváltó szintű.

VivaLefelé mutató háromszög, a megrontás és az alászálítás jelképe

Az egyik legnevetségesebb jelenség a járókelőket és a bulizókat vidám vasárnapos boldogsággal kérdezgető műsorvezető, aki a nagy büdös semmiről órákig képes fecsegni vagy másoknak beszólni, és mindezt azzal a tenyérbe mászó képpel, és azzal az arcáról le nem fagyó, színlelt magabiztossággal teszi, hogy jó érzésű embernek nem tud nem ökölbe szorulni a keze a látványától. A másik szánalmas mutatvány az innen-onnan összeszedett sztárocskák valóságshow-ja, ami egy bekamerázott elmegyógyintézetre emlékeztet bennünket. Az émelyítően bugyuta és rosszhiszemű randis és egyéb műsorokról jobb, ha nem is ejtünk szót. Ezek a hülyítő műsorok, amelyek azt próbálják elhitetni a nézővel, hogy ha nem követi, a világ legfontosabb eseményeiről marad le, „megszínesítik” a tudatalatti üzenetekkel bombázó, már önmagukban is borzasztó pszichikus járványt terjesztő zenés kisfilmek szennyáradatát.

Miskovits MarcellAz illuminátus pózolgatást nem lehet elég korán elkezdeni. A képen Miskovits Marcell, a Viva Tv jelenlegi díszbohóca.

Ne feledjük azt sem, hogy ez a csatorna ad kibontakozási lehetőséget sok, később ismertté és „nagy karriert” befutó tévés szereplőnek. Innen eresztették szabadjára például a zsidó-homoszexuális Steiner Kristófot, az ország legnagyobb műmájerét, Sebestyén Balázst, a szintén ütnivaló képű Istenes Bencét, a feminista Lilut, vagy Miskovits Marcellt, ezt a végtelenül együgyű gyereket, aki sokévnyi Vivás kreténkedés után (már 16 évesen műsorvezető volt) szintén a TV2-nél kapott szerepet. Ez pedig azt jelenti, hogy e csatorna külföldi birtokosai (a Viacom nevű globális cég) kiemelt befolyással bírnak az ország közéleti alakulásaira. Ezeket a normalitásból kivetkőzött embereket fiatalkoruktól kezdve erre a tévés szakmára képzik, majd amikor készen állnak, előléptetik őket elismert és mérvadó „sztárrá”, hogy a társadalomrombolás ügyét szélesebb körben képviseljék. És míg a Viván a marhuló hülyegyereket játszották, a lehető legsuttyóbb példát mutatva követőiknek, az új csatornákon már a komoly és felelősségteljes felnőttet adják elő, akik jogot formálnak maguknak arra, hogy adott esetben társadalomkritikát fogalmazzanak meg.

Erre mondják, hogy „eladta az ördögnek a lelkét”

A Viva Tv tevékenysége nem szól másról, mint a magyar fiatalság szándékos megalázásáról és megerőszakolásáról annak érdekében, hogy az eljövendő embertelen birodalom engedelmes rabszolgájává neveljék. Magyarországra a sötét befolyások, a démoni sugallatok elsősorban a tévéképernyőn keresztül érkeznek, és ennek is kiemelt csatornája a Viva Tv, amely még csak véletlenül sem „igényeket” elégít ki. Ehelyett rombolást, romlást, elfajzást, megnyomorítást, lelki fertőzést és mérgezést hoz, hogy még nagyobb káoszba taszítsa az emberiséget. És ezt a lefelé mutató háromszög „fekete mágiája” csak megerősíti a számunkra, ami fokozott óvatosságra inthet bennünket.

Réb István

Facebook Comments

Válaszoljon

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.