Milliókkal pénzeli Soros György a 444 nevű szennymédiát

Soros György szapulása mostanában divattá vált. A kormány stratégiájának része, hogy egy bűnbakot mutat fel a társadalomnak, hogy más irányba terelje az iránta felébredt indulatokat. Ez alkalommal történetesen olyan személyt találtak, aki valóban rengeteg gonoszságért felelős. Ugyanakkor nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy maga a Fidesz is több szálon összefüggésbe hozható Sorossal (például Orbán Viktor is az ő pénzén tanult az Oxfordon). Azt is érdemes észben tartani, hogy Soros György nemzetközi felforgató tevékenysége nem mentesíti a kormányt saját vétkei alól. Továbbá jó, ha azt is tudatosítjuk, hogy az ujjal való mutogatás önmagában semmit sem ér. Érdemi lépések nélkül a Soros-félék zavartalanul folytatni fogják országunk – és tágabb értelemben a világ – szisztematikus lerombolását. (A szerk.)

A 444 nevű zsidó portál mintegy ötvenezer dollárt kapott 2014-ben Soros György Open Society-hálózatától, hogy olvasói bevonásával mind a 106 egyéni választókerületben felvegye a küzdelmet a választási visszaélésekkel. A DC Leaks részeként kiszivárgott támogatásról eddig nem tudott a nyilvánosság, mivel a lap nem adott hírt a sikeresen elnyert pályázatról – derül ki a Mandiner írásából.

A DC Leaks oldalon vasárnap hozták nyilvánosságra Soros György alapítványa, az Open Society Foundation számos dokumentumát. A kiszivárogtatók megfogalmazása szerint „ezek a világ egyik legbefolyásosabb hálózatának működését mutatják be”. A kiszivárogtatott adatokhoz a Demokrata Párt körüli különféle hálózatok elleni korábbi támadás eredményeként juthattak hozzá, amit Hillary Clinton és stábja, valamint több amerikai titkosszolgálat orosz állami szereplőknek tulajdonít.

Az oldalon elérhető anyagok között található egy lista, ami az European Elections 2014 Project (Európai választások 2014 projekt) nyerteseit sorolja fel – Magyarország és Olaszország saját projektet is kapott az összeurópai mellett.  A magyarországi vonatkozású találatok között szerepel a 444-et kiadó Magyar Jeti Zrt. „Civil újságírás” című projektje, ami 49.500 dolláros (mai árfolyamon közel 14 millió forintos) támogatást kapott az Open Society Initiative for Europe (OSIFE) magyarországi programjának részeként.

szerkesztoseg444A jelek alapján a 444-hez csak zsidó származású embereket vesznek fel. És még ők papolnak diszkriminációról…

KORMÁNY- ÉS PÁRTFÜGGETLEN CSALÁSFIGYELŐ

A 444 azt ígérte, hogy segítségével az országgyűlési választásokon mind a 106 egyéni választókerületben fény derülhet a csalásgyanús esetekre a civil újságírók révén:

„A projekt alapötletét az adta, hogy kevés olyan független médiatermék van Magyarországon, ami képes kormány- és pártfüggetlen áttekintést adni a kampányidőszakról és a választásokról mind a 106 egyéni választókerületben. A projekt elsődleges célja egy olyan platform létrehozása, ami lehetővé teszi a magyar közvélemény számára, hogy felhívja a figyelmet a lehetséges rendellenességekre, visszaélésekre és csalásokra a 2014-es általános választásokat megelőző kampányidőszakban. A projekt biztosítja, hogy a választások körüli rendellenességek eljussanak a nagyközönséghez. A 444.hu szándéka, hogy olvasóit online közösségi cselekvésre mozgósítsa, és hozzájáruljanak a választási csalások feltárásához.”

A 444 támogatásáról szóló információ eddig nem volt nyilvános, maga a támogatott sem számolt be arról, hogy a 2014-es választásokon a Soros-hálózat támogatásával vette fel a harcot a választási csalások ellen: az oldalon mindössze három közvélemény-kutatásos hír található 2014-ből, melyekben szerepel az OSIFE kifejezés.

FÜGE, HELSINKI, TRANSPARENCY ÉS A LEGTISZTESSÉGESEBB MÉDIATULAJDONOS

A 2014-es választásokkal összefüggésben kiosztott támogatásokra Magyarországról a Magyar Jeti Zrt.-n kívül az X Kommunikációs Központ, a Költségvetési Felelősségi Intézet Budapest, Függetlenül Egymással Közhasznú Egyesület (Füge), a Magyar Helsinki Bizottság, a Political Capital és a Transparency International Magyarország pályázott még sikeresen. (Lásd: Soros Gyuri bácsi csaknem 8 millió dollárt költött arra, hogy beleszóljon az ügyeinkbe)

2014 tavaszán a Soros György kezdőtőkéjével indult – és azóta is legnagyobb támogatottjai között szereplő – amerikai nonprofit befektetési alap, a Media Development Investment Fund (MDIF) szerzett tulajdonrészt a 444 kiadójában százmilliós befektetéssel. Az alap már korábban is jelen volt a magyar médiapiacon, 2012 óta finanszírozza a Magyar Narancs kiadását. 2016 májusában Bede Márton, a 444 munkatársa Magyarország legtisztességesebb médiatulajdonosának nevezte Soros Györgyöt.

Forrás

Olvassa el összefoglaló írásunkat a 444-hez hasonló szennyoldalak működéséről: A liberális szennyoldalakról

Facebook Comments